Wil je als formulemanager of districtsmanager tijdens je winkelbezoeken je observaties, gespreksnotities, actiepunten en afspraken op een eenvoudige, gestructureerde manier kunnen vastleggen en managen in één simpele app?
Onze Formule Management App maakt het allemaal mogelijk!
Gebruik onze Storecheck App om de dealervestigingen te toetsen op de (merk)standaarden van de importeur en verbeteracties vast te leggen.
Gebruik onze Accessoires App om de aanwezigheid van accessoires in de showroom te checken, bijvoorbeeld door het regiomanagement. We hebben voorbeelden dat sinds de introductie van de app de accessoire-verkoop een enorme boost heeft gekregen; zien is kopen!
Gebruik onze Body Repair App voor het auditen van schadeherstelbedrijven volgens de normen van het merk en/of de verzekeraar.
Zijn audits in jouw organisatie langdurige processen? Worden audits vastgelegd in Excel sheets en worden deze niet eenduidig opgeslagen? Kost het uploaden van foto’s veel tijd? Is er beperkt zicht of verbeteracties opgevolgd worden?
Onze Audit App zorgt ervoor dat deze problemen tot het verleden behoren!
– Bestaande winkelchecklists worden gedigitaliseerd
– Snel, eenvoudig en efficient op elk mobile device in te vullen
– Foto’s, scores en notities aan je rapport kunnen toevoegen
– PDF rapport van elk uitgevoerd bezoek, direct in je mailbox
– Resultaten van alle bezoeken real-time beschikbaar in een online dashboard
– Taken aanmaken en opvolgen voor te nemen verbeteracties
– Schaalbaar naar meerdere gebruikersgroepen, landen (talen) en extra vragenlijsten
– E-mail notificaties bij achterblijvende scores of taken die ‘overdue’ zijn
– Koppelingen met andere systemen om totaalinzicht te krijgen in de commerciele performance en ‘drivers’ naar groei
Velen gingen je al voor!
&beyond verzorgt digitale programma’s voor onder andere: