Mystery Shopping is al lang niet meer iets wat zich alleen op fysieke vestigingen afspeelt. Wij maken programma’s op maat en stemmen die volledig af op de gewenste klantreizen binnen jullie organisatie.
Vandaag de dag zien we dat klantgesprekken steeds vaker ook online plaatsvinden, bijvoorbeeld via video conference. Voor onze Mystery Shoppers geen probleem. Ook in online (advies)gesprekken brengen we de klantbeleving graag voor jullie in kaart.
Doordat de Mystery Shopper zich na afloop van een (online of offline) mystery bezoek bekendmaakt, krijg je als medewerker of lokale manager direct boter bij de vis.
Onze adviseurs geven direct feedback over wat je kunt organiseren, welke kennis je nodig hebt en wat je kunt doen om beter te worden. En ze doen dat altijd op een opbouwende manier.
Zo maak je de beleving voor jullie klanten steeds een stukje beter!
&beyond beschikt over een grote pool van zelfstandige, professionele adviseurs die in het hele land ingezet kunnen worden voor aangekondigde of onaangekondigde gesprekken met jullie (verkoop)medewerkers en hun managers. Alle adviseurs hebben onze Mystery Shop Academy doorlopen.
Dat kan dus fysiek (met een bezoek aan uw vestigingen), telefonisch of online. En regelmatig worden ze ingezet in combinaties van online en offline journeys. Onze Mystery Shopping specialisten adviseren je graag bij het bepalen van de onderwerpen (touchpoints) waarop je de customer journey in kaart gebracht wilt zien.
Alle data uit het Mystery Shopping programma is real-time beschikbaar in onze online rapportage-dashboards.
De dashboards worden in eigen huis door ons ontwikkeld en kunnen daarmee verschillende (interne en externe) datastromen in samenhang inzichtelijk maken, waardoor een compleet inzicht ontstaat in de performance van vestigingen en/of medewerkers.
Via onze taak manager kunnen verbeterpunten uit het Mystery Shopping bezoek direct omgezet worden in taken, die in het dashboard gevolgd en opgevolgd worden.
Waarom kiezen voor onze Mystery Shopping services?
Voor alle mogelijke customer journeys biedt &beyond concrete inzichten in de beleving van de klant. Mystery Shopping programma’s worden op maat ontwikkeld en kunnen telefonisch, online en/of door middel van fysieke bezoeken op locatie worden uitgevoerd. Onze professionele klantadviseurs zijn verspreid over het hele land en zijn getraind om (verkoop)medewerkers en managers te voorzien van directe feedback. &beyond levert heldere online rapportage-dashboards, waardoor verbeteracties direct (digitaal) kunnen worden opgevolgd!
Velen gingen je al voor!
&beyond verzorgt Mystery Shopping voor onder andere: