fbpx
Retail > Auping
Logo Auping

Auping

Auping is een Nederlandse beddenfabrikant die al meer dan 130 jaar bestaat. Het bedrijf werd opgericht in 1888 in Deventer door Johannes Auping, en is uitgegroeid tot een van de toonaangevende beddenmerken in Europa. Auping staat bekend om zijn innovatieve ontwerpen en gebruik van hoogwaardige materialen, zoals natuurlijk latex en pocketveren, om optimaal comfort en ondersteuning te bieden voor een goede nachtrust. Het bedrijf biedt een breed scala aan matrassen, bedframes, boxsprings en beddengoedaccessoires, die allemaal zijn ontworpen om een gezonde slaap te bevorderen en het algehele welzijn te verbeteren.

De verkooporganisatie van Auping bestaat uit zelfstandige ondernemers die de producten van Auping in hun winkels verkopen. Auping heeft aan &beyond gevraagd om hen te ondersteunen bij het in kaart brengen en verbeteren van de klantbeleving en commerciële performance van de verkooporganisatie.

winkel check app

Auping benoemt de volgende uitdagingen:

  • Het creëren van eenheid in de winkels die de producten van Auping verkopen.
  • Inzicht krijgen in de performance van de verkooporganisatie.
  • Het aanbieden van handvatten aan de winkel, om deze naar een hoger niveau te tillen.
  • Het verzamelen van input voor de Auping Academy.

&beyond ontwikkelde een programma voor Auping met hierin:

Winkel Check App: waarmee winkels zelfstandig kunnen monitoren of de winkel voldoet aan de door Auping gestelde eisen en;

Mystery bezoeken: waarbij &beyond meerdere malen per jaar een bezoek brengt aan de Auping winkel voor:

  • Een (mystery) verkoopgesprek om inzicht te krijgen in de performance van de winkel.
  • Een Winkel Check om inzicht te verstrekken in de uitstraling van de winkel vanuit klantogen.
  • Een direct feedbackgesprek met de medewerker en ondernemer waarin het verkoopgesprek wordt geëvalueerd en handvatten worden aangeboden om het verkoopgesprek naar een hoger niveau te tillen.
  • De trainingsbehoefte van de winkel en medewerker in kaart brengen ten behoeve van de Auping Academy.
  • Verbetering van de uniforme uitstraling in de verkooporganisatie.
  • Verbetering van performance van de verkooporganisatie op het gebied van klantbeleving en commerciële performance.
  • Inzicht in de werkwijze en kwaliteit van de verkooporganisatie en input voor de Auping Academy.