Bij &beyond geloven we dat achter elke succesvolle customer journey een krachtig verhaal zit. Consistentie in merkbeleving is een van de sleutels om te zorgen dat elke customer journey een exceptionele klantervaring is.
Onze Mystery programma’s zijn cruciaal voor het kwantificeren van merkbeleving en het blootleggen van uitvoeringsfouten. Ze activeren gerichte verbeteracties en waarborgen voortdurende optimalisatie.
Ons inhouse Performance Management Platform maakt dit mogelijk.
Ook vinden wij het belangrijk dat Mystery Shopping feedback opbouwend en positief gebracht wordt. Op deze manier verbinden we ook medewerkers met het merk, wat verloop tegen kan gaan.
Zo waarborgt &beyond met haar Mystery Shopping programma’s dat de merkbeleving door klant en medewerkers steeds een stukje beter wordt!
Onze klantgerichte medewerkers staan klaar om dag in dag uit voor jullie het verschil te maken.
Bij &Beyond specialiseren we ons in het aanbieden van uitgebreide mystery shopping programma’s, waaronder Mystery Audit, Mystery Calling, en Mystery Lead. Deze programma’s zijn cruciaal voor bedrijven die streven naar optimalisatie van hun klantenservice en het verbeteren van de klantervaring.
Dit programma biedt een diepgaande evaluatie van de klantervaring op locatie. Onze deskundige mystery shoppers analyseren kritische aspecten zoals klantenservice, netheid van de locatie, en personeelsgastvrijheid. Deze directe feedback is essentieel voor bedrijven die hun fysieke winkelervaring willen verbeteren.
Dit is een effectieve manier voor bedrijven om de kwaliteit van hun telefonische klantenservice te toetsen. Onze mystery callers meten prestatie-indicatoren zoals professionaliteit, communicatieve vaardigheden, en productkennis. Dit programma is van onschatbare waarde voor het optimaliseren van klantinteracties en het verhogen van tevredenheid via telefooncontact.
Dit unieke programma focust op de opvolging van potentiële klanten door uw team. We beoordelen hoe effectief uw personeel leads omzet in daadwerkelijke klanten, een sleutelfactor voor verkoopsucces. Onze bevindingen bieden strategische inzichten voor het verbeteren van uw salesfunnel en conversieratio’s.
&beyond beschikt over een landelijk netwerk van zelfstandige, professionele adviseurs die in het hele land ingezet kunnen worden voor aangekondigde of onaangekondigde locatie bezoeken.
We verzorgen direct toepasbaar advies/feedback aan medewerkers die zich het dichts bij de klanten bevinden en hun managers.
We kunnen kwaliteit garanderen omdat al onze adviseurs onze Mystery Shop Academy doorlopen en weten hoe zij op een positieve manier medewerkers, maar ook het management kunnen motiveren om de klantgerichtheid en merkbeleving te verbeteren.
Alle data uit het Mystery Shopping programma is real-time beschikbaar in een online rapportage-dashboard (op het Peformance platform).
De dashboards worden in eigen huis door ons ontwikkeld en kunnen daarmee verschillende (interne en externe) datastromen in samenhang inzichtelijk maken. Dit resulteert in een compleet inzicht in de performance van vestigingen en/of medewerkers.
Via onze taak manager kunnen verbeterpunten uit het Mystery Shopping bezoek direct omgezet worden in taken, die in het dashboard gevolgd en opgevolgd kunnen worden.
Hiernaast worden alle resultaten van de Mystery Shopping bezoeken (en eventuele andere data dat ter beschikking is gesteld) door onze performance specialisten geanalyseerd en op basis hiervan een rapportage opgesteld die opgeleverd wordt aan het management.
Mystery Shopping van &beyond biedt een unieke en effectieve aanpak om de merkbeleving van je bedrijf te verbeteren, klantinzicht te vergroten en de concurrentie een stap voor te blijven.
Mystery Shopping is een marktonderzoekmethode waarbij getrainde personen, de zogenaamde ‘mystery shoppers’, als gewone klanten handelen om de kwaliteit van de dienstverlening, producten en algemene klantbeleving te beoordelen.
Mystery shoppers bezoeken of nemen contact op met bedrijven om specifieke aspecten van de
klantenservice en operationele efficiëntie te beoordelen. Na hun bezoek rapporteren ze hun bevindingen aan de opdrachtgever.
Mystery Shopping wordt gebruikt in diverse sectoren zoals retail, horeca, bankwezen, automotive, gezondheidszorg, en meer, om de klantbeleving te verbeteren.
Mystery shoppers evalueren verschillende elementen zoals klantenservice, productkwaliteit, winkelsfeer, wachttijden, en naleving van bedrijfsprotocollen.
Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden via onze website. Na een selectieproces en een training, kun je beginnen met mystery shopping opdrachten.
Na een meting wordt het rapport automatisch per email verzonden naar de betrokken partijen. Een up-to-date overzicht van de resultaten van alle metingen vind u in het dashboard.
In het geval van een Mystery programma met Direct Feedback wordt na de meting het resultaat ook besproken met de locatiemanager. In dit gesprek worden de bevindingen uitgelegd en kan er ook advies gegeven worden.
Eventueel vind er na voltooiing van een mystery shopping opdracht nog een eindoplevering plaats. Hierin ontvangt u een gedetailleerd rapport met bevindingen en aanbevelingen.
Ja, naast fysieke bezoeken omvatten onze diensten ook online mystery shopping en mystery calling en mystery emailing, gericht op e-commerce en digitale dienstverlening.
De kosten variëren afhankelijk van de omvang van het project, de complexiteit van de opdrachten, en het aantal uitgevoerde bezoeken.
Neem contact met ons op voor een op maat gemaakte offerte.
Door inzicht te geven in de daadwerkelijke klantbeleving helpt mystery shopping u om verbeterpunten te identificeren en de kwaliteit van uw dienstverlening te verhogen.
Het voornaamste verschil tussen een mystery shopper en een mystery guest ligt in hun toepassingsgebied en focus.
Mystery shoppers worden vooral ingezet in retailomgevingen om aspecten zoals productkwaliteit, klantenservice en winkelomgeving te beoordelen.
Mystery guests daarentegen worden gebruikt in de horeca- en hotelbranche, waarbij de nadruk ligt op de algehele ervaring, gastvrijheid, en servicekwaliteit. Terwijl mystery shoppers gericht zijn op de winkelervaring, beoordelen mystery guests de gastervaring.
Voor beide toepassingsgebieden heeft &beyond de juiste mensen in huis.
Er zijn verschillende soorten mystery guest onderzoeken, elk gericht op specifieke aspecten van klant- of gastbeleving in diverse sectoren. Hier zijn enkele voorkomende soorten:
Elk van deze soorten mystery guest onderzoeken helpt organisaties hun dienstverlening te verbeteren door een realistisch inzicht te geven in de klant- of gastervaring.
Mystery shop onderzoek heeft een significante impact op de Customer Experience (CX). Hier zijn de belangrijkste effecten:
Kortom, mystery shop onderzoek levert waardevolle inzichten op die bedrijven kunnen gebruiken om zowel de ervaring van hun klanten als die van hun medewerkers te verbeteren, wat leidt tot hogere klanttevredenheid, medewerkersbetrokkenheid en uiteindelijk een betere bedrijfsprestatie.
Mystery shop onderzoek heeft een significante impact op de Employee Experience (EX). Hier zijn de belangrijkste effecten:
Kortom, mystery shop onderzoek levert waardevolle inzichten op die bedrijven kunnen gebruiken om zowel de ervaring van hun klanten als die van hun medewerkers te verbeteren, wat leidt tot hogere klanttevredenheid, medewerkersbetrokkenheid en uiteindelijk een betere bedrijfsprestatie.